BOOK HER

Så hvordan får du fat i os?

Hvis I er 10 personer, og ønsker at booke bord og/eller bane(r) – så hop ind og book lige her 

 

Er I over 10 personer, og ønsker at booke bord og/eller bane(r)  – så skriv til os på [email protected] 

 

Er I over 50 personer, og ønsker I at booke vores selskabslokale til jeres næste arrangement eller fest – så skriv til os på [email protected] 

 

Vi tilbyder

Lokalet

I får jeres eget lokale, der kan lukkes af, så I får helt private omgivelser. Selskabslokalet har en kapacitet på alt imellem 50-250 siddende gæster. 

Når I booker vores lokale, så medfølger rengøring og service (inkl. servering m.m.) efter aftale. 

Mad og drikke 

Vi tilbyder mad, om I er til buffet, 3-retters eller en hyggelig sharingmenu, så sammensætter Per Hallundbæk menuen ud fra jeres ønsker og behov – med sæsonen i fokus. Dertil kan I vælge mellem fri bar, åben regning eller selv vælge det, der skal serveres ved bordene. Både mad og drikke skal tilkøbes gennem os, og kan ikke medbringes udefra. 

Opsætning

Vi klarer opsætningen, og tilbyder enten langborde eller runde borde. Bordene gøres klar med hvide duge og hyggelig belysning. I kommer selv med pynten og/eller dekorationerne, men vi pynter op ud fra jeres ønsker.

Underholdning og scene/teknik

Vi tilbyder at booke jeres underholdning, og har 5 forskellige eventpakker. 

Vi opsætter scene, teknik, mikrofon, projektor og indstille loftlyset i lige netop den farvekombination, der passer til jeres fest. 

Vi tilbyder, at booke vores dygtige fotograf. Han kan både bookes til at tage billeder og til at lave video – og selvfølgelig redigerer han også, så I får det bedste resultat.

 

 

Betaling og aflysning:

Vi laver en aftale om, hvordan I ønsker at betale for festen. Det kan både klares via afregning på dagen og via senderegning efter aftale. 

Vi gør opmærksom på, hvis uheldet skulle være ude og I bliver nødt til at aflyse festen, så gælder følgende regler for betaling:

  • Hvis I aflyser en min. 30 dage før datoen for arrangementet, så beholder vi 25% af det fulde beløb. Resten får I tilbage.
  • Hvis I aflyser min. 7 dage før datoen for arrangementet, så beholder vi det fulde beløb. 
  • I tilfælde af, at vi aflyser, så får I det fulde beløb tilbage. Dette gælder også i tilfælde af COVID-19 og potentielle lokale nedlukninger. 
  • Aflysning sker via mail på [email protected]